Haapie Buurtdeej toe joe - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Donald Straathof - WaarBenJij.nu Haapie Buurtdeej toe joe - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Donald Straathof - WaarBenJij.nu

Haapie Buurtdeej toe joe

Door: Donald

Blijf op de hoogte en volg Donald

23 April 2008 | Colombia, Medellín

Twee keer taart eten, uit eten en mijn kamer werd verbouwd en volgepropt met snoep, ballonnen en slingers. En het allerleukst was Happy Birthday zingen, ook twee keer. Jammer dat ze maar één keer zoenen, maar dan toch gewoon drie wangen pakken want zo doen we dat in Nederland. Dat zorgt elke keer voor verbaasde gezichten.
Er word hier goed voor me gezorgd, ook op mijn verjaardag. Bedankt voor de smsen en mails uit NL, ik heb een topverjaardag gehad.

• 23 April 2008 - 16:32

Niek:

hey man, nog gefeliciteerd! Zo te zien vermaak jij je daar wel. Zelf vertrek ik in september naar Zurich en als ik jouw verhalen lees krijg ik daar steeds meer zin in!

• 23 April 2008 - 16:35

Niels:

Ja Donnie, van harte gefeliciteerd!

• 23 April 2008 - 17:46

Groetjes

• 24 April 2008 - 06:22

Judith:

Hey Donnie,

Nog Gefeliciteerd met je verjaardag!! Leuk om te horen dat je het uitbundig gevierd hebt! ;)

Groetjes..

• 08 Mei 2008 - 12:02

Mathieu:

Nou, ik heb dus 'hier' ook m'n verjaardag gevierd en......ik dacht dat we zouden skypen.
    Blind gaat weer terug naar Ajax.