Haapie Buurtdeej toe joe - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Donald Straathof - WaarBenJij.nu Haapie Buurtdeej toe joe - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Donald Straathof - WaarBenJij.nu

Haapie Buurtdeej toe joe

Door: Donald

Blijf op de hoogte en volg Donald

23 April 2008 | Colombia, Medellín

Twee keer taart eten, uit eten en mijn kamer werd verbouwd en volgepropt met snoep, ballonnen en slingers. En het allerleukst was Happy Birthday zingen, ook twee keer. Jammer dat ze maar één keer zoenen, maar dan toch gewoon drie wangen pakken want zo doen we dat in Nederland. Dat zorgt elke keer voor verbaasde gezichten.
Er word hier goed voor me gezorgd, ook op mijn verjaardag. Bedankt voor de smsen en mails uit NL, ik heb een topverjaardag gehad.

  • 23 April 2008 - 16:32

    Niek:

    hey man, nog gefeliciteerd! Zo te zien vermaak jij je daar wel. Zelf vertrek ik in september naar Zurich en als ik jouw verhalen lees krijg ik daar steeds meer zin in!

  • 23 April 2008 - 16:35

    Niels:

    Ja Donnie, van harte gefeliciteerd!

  • 23 April 2008 - 17:46

    Sander:

    He gast,
    Gefeliciteerd

    Groetjes

  • 23 April 2008 - 17:47

    Sander:

    He gast,
    Gefeliciteerd

    Groetjes

  • 24 April 2008 - 06:22

    Judith:

    Hey Donnie,

    Nog Gefeliciteerd met je verjaardag!! Leuk om te horen dat je het uitbundig gevierd hebt! ;)

    Groetjes..

  • 08 Mei 2008 - 12:02

    Mathieu:

    Nou, ik heb dus 'hier' ook m'n verjaardag gevierd en......ik dacht dat we zouden skypen.
    Blind gaat weer terug naar Ajax.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Medellín

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 September 2008

Harde realiteit

18 Augustus 2008

Dikke pech

03 Augustus 2008

Wel de moeite

24 Juli 2008

Tour de Inca

13 Juli 2008

Lang weekendje Hospital
Donald

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 28749

Voorgaande reizen:

12 Januari 2008 - 17 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: