Dikke pech - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Donald Straathof - WaarBenJij.nu Dikke pech - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Donald Straathof - WaarBenJij.nu

Dikke pech

Door: Donald

Blijf op de hoogte en volg Donald

18 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Miami

Misschien is het sommigen opgevallen; ik ben nog niet thuis. Op dit moment zit ik te wachten op Miami Airport, twee dagen later dan gepland. Het geluk was niet op mijn hand. In het kort:

Bolivia was koud, Medellin lekker warm. Daarnaast had ik meerdere urgente redenen om terug te keren naar Colombia. 4 augustus kocht ik een vlucht en deed ik een dodelijk gevaarlijk mountainbiketocht. Op 5 augustus vloog ik weer terug naar Medellin. Meteen het ziekenhuis in voor een nachtje met buikklachten; kadootje uit Bolivia. Oude bekenden gezien in het ziekenhuis, en lekker geslapen. Volgende dag weer thuis; paspoort kwijt... Meteen naar het ziekenhuis gebeld: Niks. Twee dagen wachten en maandag naar het Nederlandse Consulaat in Medellin: Woensdag zou mijn noodpaspoort er zijn. Meteen een vlucht naar Miami geboekt voor donderdag (eerder gekochte vlucht vanaf La Paz kon niet worden omgeboekt...). Betalen van de vlucht ging met moeite en extra kosten via Western Union. Woensdag; geen noodpaspoort... Donderdag; geen paspoort, dus vlucht gemist... Meteen mijn bestaande vluchten omgeboekt voor te veel geld. Vrijdag; eindelijk mijn noodpaspoort. Vrijdag ochtend; telefoontje van EAFIT: we hebben je paspoort gevonden! Een heel lief mevrouwtje had het in het ziekenhuis gevonden, mee naar huis genomen, en een week later besloten om in te leveren bij de Universiteit. Top! Bedankt! Vrijdag; feest. Zaterdag; feest. Zondag; feest. Vandaag (maandag); 04:00 uit bed, 05:00 op het vluchveld. Vlucht twee uur vertraging. Lekker slapen op de vloer van het vliegveld. Nu; Miami Airport. Er komt zo een orkaan aan dus dat word lachen.

Als het goed is ben ik dinsdag middag thuis. Zo niet, dan ben ik even uitwaaien,

Doei, Donald

  • 18 Augustus 2008 - 22:33

    Filemon:

    Hahaha, lekker bericht. Van dit soort verhalen kan ik genieten

  • 19 Augustus 2008 - 06:54

    Marlies:

    Hey Donald,
    Vervelend zeg, maar geniet van Miami. Als je erg veel vertraging hebt is het de moeite om naar South Beach te gaan. Ik was er vorige maand. Het vliegveld daar is trouwens echt een ramp, niet waar? veel succes en tot snel!

  • 19 Augustus 2008 - 08:15

    Mathieu:

    Nou ja Donald...wat zal ik er van zeggen!? Je bent in ieder geval voorbij de Bermuda Driehoek.
    Vandaag ga ik ddrriiieee dagen met vakantie naar Limburg; emotioneel gezien hetzelfde als jouw reis naar Machu Pichu. Ik zie je vrijdag wel weer.

  • 19 Augustus 2008 - 09:52

    Jaapie:

    Donnie,
    Nog even volhouden he!

  • 19 Augustus 2008 - 10:06

    Katrien:

    Ben benieuwd of het nu allemaal gelukt is, ik zie je op jansbrug!

  • 20 Augustus 2008 - 08:13

    Frans:

    Donald, pechvogel, hoe krijg je het voor elkaar zo veel opeenhopende "situaties" te laten creeëren om je heen!

    Succes nog in ieder geval!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 September 2008

Harde realiteit

18 Augustus 2008

Dikke pech

03 Augustus 2008

Wel de moeite

24 Juli 2008

Tour de Inca

13 Juli 2008

Lang weekendje Hospital
Donald

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 533
Totaal aantal bezoekers 28753

Voorgaande reizen:

12 Januari 2008 - 17 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: